Már csak pár nap és végre
a mozikba kerül a Wicked fináléja, a Wicked For Good, vagy
-ahogyan a „nagyszerű” magyar fordítás tartja – Wicked 2. rész.
Ugyan kis hazánkban nem
aratott osztatlan sikert, viszont
annál
nagyobbat futott Amerikában (ott ment a legnagyobbat, a bevétel
több mint 60%-át kitéve). Így természetes, ha nagy hangsúlyt
fektetnek arra, hogy a második rész is hasonlóan sikeres legyen.
Ebben hatalmas felelőssége van a reklámkampánynak: merch,
collab-ok, tv-s megjelenések, ízelítők, háttér anyagok. Ezekkel a médiatermékekkel vonzzák be az új
nézőket és tartják lázban az első rész rajongóit, nézőit, illetve az alapművek szerelmeseit.
Van, aki kedvet kap az első rész megtekintéséhez, ami ha pozitív
élmény lesz, akkor akár jegyet is válthatnak a következő
részhez, vagy éppenséggel ösztönzi a nézőket termékek
megvásárlására, hiszen itt a karácsony, nagyon jól fog festeni
ez a sok rózsaszín-zöld cucc a fa alatt… Ez mind szép és jó
egészen addig, amíg át nem esnek a ló túloldalára.

